Batoanele de Prune o multime de beneficii

Atunci cand nu ai timp sa faci prajituri sau pur si simplu vrei sa te bucuri de o gustare sau un mic dejun sanatos si delicios, gandeste-te la batoane de prune Pirifan.

Celebre datorita beneficiilor lor pentru tranzitul intestinal, prunele mai vin cu o multime de virtuti intersante. Pe post de desert, gustare sau  sub forma de batoane prunele au un loc de cinste in cadrul unei alimentatii echilibrate. Cea mai buna alegere pentru tine deoarece prunele sunt niste fructe care vin cu o multime de beneficii pentru tine.

  1. Prunele sunt excelente pentru tranzitul intestinal. Toate persoanele care sufera din cauza tranzitului intestinal stiu asta. Sunt excelente datorita nivelului ridicat de fibre dar si de magneziu – 40 mg pentru 100 de grame.
  2. Prunele sunt cei mai buni aliati pentru forma ta si asta din patru motive. Prunele contin foarte multe fibre care sunt indispensabile pentru o senzatie de satietate. Deci inlatura de minune senzatia de foame. In plus, fibrele care nu se digera impiedica senzatia de foame sa revina prea repede. Sunt ideale deci pentru o gustare. Prunele consumate la momentul mesei pot facilita si evacuarea de grasimi datorita actiunii lor asupra tranzitului. Si chiar daca prunele sunt dulci nu contin mai mult de 20 de calorii.
  3. Datorita bogatiei lor in potasiu, prunele se recomanda si in cazul in care suferi de hipertensiune.
  4. In plus, potasiul si flavoinoizii continuti de prune sunt cele care previn bolile cardio-vasculare.
  5. Prunele contin foarte multa glucoza de care are nevoie creierul. Sunt deci fructele de privilegiat atunci cand creierul tau este destul de solicitat. Mai ales daca inveti pentru examene.
  6. In plus, magneziul pe care il contin prunele te ajuta si sa lupti impotriva anxietatii, ceea ce este si extrem de recomandat si profitabil in prerioada examenelor.
  7. De asemenea, creierul are nevoie sa fie alimentat corect la nivel glicemic in timpul somnului. Medicii sau specialistii recomanda sa se consume o gustare pe baza de prune inainte de culcare– batonul de prune de exemplu pentru a se asigura o buna glicemie pe perioada noptii. Creierul va functiona astfel optim in timpul somnului. Prunele faciliteaza si adormirea.
  8. Prunele sunt recomandate si pentru sportivi. Datorita varietatii lor de glucide – fructoza, glucoza si sorbitol, prunele furnizeaza organismului zahar care va fi asimilat progresiv de catre organism.
  9. Prunele sunt un excelent atu anti-oxidant care iti permit sa incetinesti procesul de imbatranire al celulelor luptand impotriva radicalilor liberi. Sunt benefici si pentru a preveni bolile inflamatorii.
  10. Au fost demonstrate si beneficiile prunelor pentru sanatatea oaselor si pentru prevenirea fracturilor.
  11. Prunele sunt un aliat anti-colesterol. Consumul zilnic de prune duce la reducerea nivelului de colesterol rau, deci si riscurile legate de unele boli cardiovasculare. Si cum acest fruct este o sursa de potasiu si de flavonoizi, acesta previne in mod natural dezvoltarea acestor maladii.

Prunele sunt niste alimente energice. Bogate in glucoza, prunele vin cu energie pentru creier. Sunt bogate si un magneziu care este esential pentru producerea de energie si pentru contractia musculara.

Be Sociable, Share!