5 motive sa adori Konjacul

Konjac este cultivat in Japonia, India si China fiind folosit pentru a crea jeleul si faina cu acelasi nume. Konjac este utilizat pe post de substitut vegan al gelatinei. La ora actuala Konjac este ingredientul vedeta din cadrul dietelor de slabit. Asta deoarece are 0 calorii, un continut ridicat de fibre, fiind extrem de folosit in dieta alimentara. Este usor de gatit, plin de calitati nutritionale si delicios. Iata cinci motive pentru care sa-l adori!

Este mai putin caloric decat salata

Este la fel de delicios ca si pastele dar mai light decat o frunza de laptuca. Ideal pentru doamnele si domnisoarele care au grija de silueta si numara fiecare calorie consumata. Chiar daca seamana cu taieteii chinezesti, konjac nu este un zahar lent ci un tubercul care creste in pamant. Si, la fel ca orice alta leguma, konjacul este bogat in fibre.

Konjac are o multime de calitati nutritionale

Konjac este o leguma ultra-populara in Japonia dar mai putin cunoscuta la noi. Konjacul declanseaza rapid senzatia de satietate, un element esential in momentul in care esti la regim. Un alt plus: fibrele sale incetinesc digestia si asimilarea zaharului. Konjacul are o actiune benefica si asupra colesterolului si a trigliceridelor.

Il poti consuma fara moderatie

Exista paste din radacina de konjac cunoscute sub numele de shirataki. In radacina de konjac exista o fibra numita Glucomannan. La noi in tara se gasesc suplimente nutritive sub forma de capsule din radacina de konjac sub numele de Konjac Glucomannan sau Gluconan. Radacina de Konjac controleaza apetitul si scade in mod seminificativ colesterolul. Radacina de Konjac absoarbe atat de multa apa incat iti va umple rapid stomacul. Te vei simti atat de plina incat nu vei mai simti nevoia sa mananci.

Se preteaza tuturor fanteziilor culinare

In ciuda originlor sale asiatice, este inutil sa cauti o nota de exotism in konjac deoarece acesta este cu siguranta cel mai natural aliment dar si cel mai insipid. Insa, aceasta neutralitate gustativa devine rapid un atu major. Konjac poate fi combinat cu o multime de alimente, condimente. Cu ajutorul unui sos magic, konjac devine pur si simplu delicios.

Il mananci cand vrei, cum vrei

La pranz sau la cina, de doua sau de patru ori pe saptamana, il poti consuma de cate ori simti nevoia fara sa iti fie teama ca te vei ingrasa. Pentru a profita din plin de beneficiile acestuia, asociaza-l cu proteine si cu legume.

Be Sociable, Share!